keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Hyvää uuttavuotta!

Moi taas! 
Anteeks, oon ollu ihan järkyttävän kauhee ihmine, koska en oo postannu pitkään aikaan. Mut asia korjaantuu, koska mun uudenvuoden lupauksiin kuuluu 'postaan blogiin ainakin kerran kuukaudessa'. Tosiaan, oon ite muuttunu paljon - kynsissä ja ylipäätään - joten aattelin että parasta olis vaa poistaa kaikki edelliset postaukset jos ees voin kutsuu niitä postauksiks ja alottaa 'puhtaalta pöydältä'. Jeii! Omasta mielestä oon kehittyny aika paljon, ja häpesin silmät päästäni ku kattelin noita edellisiä postauksia.
Onneks nekää ei oo enää kenenkää vaivana :)

Mun joulu ja uusvuos meni tosi mukavasti, mites teillä? Olin joulun kotona, ja täällä oli mun sisko Vilma, serkku Heidi ja mummu käymäs. Meil oli tosi mukavaa, ja lahjoja sain tosi paljon, ja kaikki oli ihan superihanii <3 Hüberkiitokset kaikille joilta sain lahjoja :)
Joululahja-video tulee toiseen blogiini lähipäivinä
http://ikuisesti-nuori-ja-vapaa.blogspot.fi/
 Uudenvuoden olin serkuilla, ja oli tosi kivaa siel kans.

Ostin ittelleni joululahjaks kaks sivellinpakkausta, ja niiden avulla sain tehtyy tarkempaa työtä :)

Mä oon pahoillani, tää ja seuraava kuva on väärin päin, ku ei suostunu kääntymää



Klikkaa isommaks nii näkyy paremmin :) siinä on vähän mun tarvikkeista


Kiitos kaikille kun tän luitte! Tosiaan, seuraava postaus tulee viimestään helmikuussa.
Sanokaa kans et mitä mieltä ootte uudesta ulkoasusta :)


HELMI KIITTÄÄ !! 

2 kommenttia:

  1. Nuo on niiiin ihanat nuo kukkaiskynnet ♥ ja kaikki muutki :3 love them ♥

    VastaaPoista
  2. Vitsi tää sun blogis on kyl aivan ihana ♥ tykästyin tähän heti ku tänne tulin :)! Ulkoasu, banneri, kirjoitustyyli, kaikki nappaa! :) fashionsituation.blogspot.com ♥

    VastaaPoista

Blogin katselu on kuin lämmin halaus ystävältä.
Kommentti on kuin vieraan ihmisen kehu joka tekee hyvän mielen.
Uusi lukija on kuin uusi ystävä, jonka äsken sain.

Kiitos kun piristit minua :3